סלקום המתנה נעימה

סלקום המתנה נעימה- החליפו את צליל החיוג בשיר מדליק

שירות המתנה נעימה הוא שירות הניתן בכל חברות התקשורת, בין אם מדובר בחברת סלקום, פרטנר, גולן טלקום, בזק בינלאומי וחברות נוספות, המאפשר להחליף את צליל החיוג הרוטיני והקבוע לשיר אהוב, בדיחה, ג’ינגל עסקי או אפילו ציטוט מעניין ומרגש לבחירתכם.
סלקום המתנה נעימה מציעה ללקוחותיה לשלם סכום קבוע כל חודש ולהוריד כמה שירים שירצו, או לחילופין, לשלם סכום קבוע בכל פעם שירצו להוריד צליל חדש מספריית הפאנטונים. אם אתם מעוניינים להוריד צלילים או שירים מספריית התוכן של סלקום, כל שעליכם לעשות הוא להכנס לעולם התוכן של סלקום,
לבחור את השיר שתרצו להוריד ואת צורת התשלום המועדפת עליכם.

Music on hold- הופכים את זמן ההמתנה לשטח פרסום איכותי

סלקום המתנה נעימה מאפשרת ללקוחותיה לבחור את השיר המועדף עליהם על מנת להשמיע לחברים, מכרים ולמעשה לכל מי שמתקשר. אם תרצו לשדרג את שירות המתנה נעימה של סלקום, אנו מזמינים אתכם להטמיע צליל המתנה עסקי.
עם השירות הייחודי של Music on hold, תשמחו לדעת שכל מי שיתקשר למכשיר הסלקום שלכם בכל שעות היממה, יוכל להנות גם מג’ינגל עסקי, אישי וייחודי עבור העסק שלכם.
ג’ינגל עסקי הוא למעשה צליל המתנה חדשני ועדכני המכיל מוסיקת רקע וקריינות שיווקית,
המספקת זמן פרסום לעסק ושיווק המוצרים או השירותים המועדפים עליכם. פאנטון /ג’ינגל עסקי מקצועי הופכים את זמן ההמתנה של הלקוחות העסקיים שלכם לאיכותי, ומעניק להם את הרושם שהם מתנהלים מול חברה מקצועית.

סלקום המתנה נעימה לעסקים – מגוון דוגמאות לבחירתכם

בעמוד רכישה אונליין תוכלו לבחור בעזרת איזה מוצר להנעים ללקוחותיכם את ההמתנה במכשיר סלקום עד למענה אנושי- באמצעות קריינות, שיר אהוב או שיר בהמתנה
בעמוד זה מחכות לכם שלל דוגמאות מלל על פי קטגוריות שונות. את דוגמאות המלל תוכלו לערוך, ולהשתמש בהן לצרכי העסק שלכם או לחילופין להשתמש בדוגמאות המוכנות ולחסוך זמן יקר בכתיבת מלל.
התהליך הוא פשוט ומהיר- בוחרים שפה, קריינות, מוזיקת רקע ומלל וממשיכים לתשלום בקליק.

יתרונות השירות

* אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני– צליל ההמתנה השיווקי מחליף את צליל החיוג הישן ומעניק לכם תדמית ראשונית טובה וחיובית בעיני הלקוחות שלכם
* העברת המסר השיווקי בצורה אפקטיבית– ללקוח אין הסחות דעת, הוא מצפה להמתנה של נציג ובינתיים מקשיב בריכוז לתוכן המוקלט
* מיתוג מקצועי בהשקעה כספית נמוכה– ג’ינגל עסקי או מיתוג קולי הוא פרסומת לכל דבר, בהשקעה כלכלית קטנה של כמה מאות שקלים.

אנו מזמינים אתכם להחליף את צליל החיוג המונוטני של סלקום בג’ינגל עסקי סלקום המתנה נעימה אטרקטיבי, המשווק בצורה אפקטיבית אתכם ואת השירותים הייחודיים שלכם. הכנסו כעת לעמוד רכישה אונליין, והזמינו בקליק.

יש לכם שאלות נוספות? אתם מתלבטים? מוזמנים להכנס לעמוד השאלות הנפוצות, בו ריכזנו מגוון תשובות לשאלות נפוצות שנשאלנו על ידי לקוחותינו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>