מוזיקה לעסקים

מוזיקה לעסקים קטנים- כלי שיווקי עוצמתי בעולם דיגיטלי

בעולם דיגיטלי ושיווקי, שכל בעל עסק רוצה להשיג כמה שיותר לקוחות, ועלויות הפרסום הן גבוהות ובלתי נתפשות, אחד הכלים הפרקטייים ביותר הוא שילוב של מיתוג קולי- מוזיקה לעסקים.
אם אתם בעלי עסק, המוציאים אלפי שקלים על קידום אינטרטי, שיווק ופרסום, דיוור אלקטרוני ועוד שיטות פרסום שונות, חשוב שתדעו שלרוב דווקא ההשקעה הממוקדת בדברים הקטנים, היא זו שעשויה לדחוף את העסק קדימה. אחת הדוגמאות
הבולטות להשקעה כזו הינה הטמעת שיר המתנה לעסק (מוזיקה לעסקים), שהיא כעין כרטיס ביקור של העסק בעיני הלקוח.
מוזיקה לעסקים מושמעת בשלב ההתקשרות הראשונית לעסק, והיא קריטית להמשך פעילות מצד הלקוח.

מה הוא פאנטון עסקי?

בין אם יש לעסק שלכם קו רגיל של בזק ללא מרכזיה, בין אם אתם נעזרים במרכזיה עבור העסק ובין אם אתם משתמשים במכשיר הסלולרי, תוכלו להתקין פאנטון עסקי. הפאנטון העסקי הוא תשדיר קצר המכיל מוזיקה לעסקים וקריינות מקצועית, המחליף את הצלצול הרגיל והקבוע. הפאנטון מספר ללקוחות שלך שהגיעו למקום מקצועי ומהימן, מרחיב מי אתם, מה אתם עושים, ולמה כדאי לשתף אתכם פעולה. באמצעות תהליך פשוט של יצירת ג’ינגל עסקי מתחיל תהליך המכירה עם הלקוח כבר מההתקשרות הראשונה.

בשביל מה צריך מוזיקה לעסקים קטנים (פאנטון עסקי)

אספנו מספר סיבות טובות:
* חווית לקוח טובה יותר- ללקוח הרבה יותר כיף ונעים להאזין לג’ינגל עסקי ייחודי ולא לצליל החיוג הרגיל.
* כלי שיווקי ייחודי עבור העסק- היתרון העיקרי של מוזיקה לעסקים שהיא כלי שיווקי ומיוחד במינו עבור בעל העסק. מדובר במוצר שיווקי השייך רק לך, והוא מעוצב על פי דרישותייך היחודיות.
* תוכן שיווקי- הטקסט נכתב על פי הדרישות הייחודיות של בעל העסק. לדוגמא, במידה ותרצה לחשוף את הלקוחות הפוטנציאליים לאחד מהשירותים שלך, למבצע חדש, לתפריט ייחודי, ניתן לשלב את הרעיון בטקסט, וכל אדם המתקשר אליך יחשף אליו בקלות רבה.
* עלות אטרקטיבית- העלות למוזיקה לעסקים קטנים אינה גבוהה כלל וכלל. מדובר בעלות כוללת של מאות שקלים, המגלמת בתוכה את כל היתרונות שציינו לעיל ועוד רבים נוספים.

 מאגר קריינים מקצועי ובנק מוזיקה לעסקים קטנים

אתר Music on hold מכיל עשרות קטעי מוזיקה לבחירתכם, ומגוון קריינים מקצועיים שיתרמו לגירוי ולסקרנות של הלקוחות שלכם בהתקשרות הראשונית עמכם. מאגר זה מתחדש לעיתים קרובות בקטעי מוסיקה נוספים, על מנת להעשיר את האפשרויות שלכם לבחירה.

אנו מבצעים יצירת פאנטון עסקי או פתיח לתא קולי עבור העסק, והכל כלול בפנים:

* בחירה ממגוון תבניות מלל לבחירתכם, או כתיבה שיווקית ייחודית עבור העסק (קופירייטינג)
* קריינות מקצועית על ידי אחד מצוות הקריינים המובילים שלנו המתמחים בתחום. הקריינות מוצעת במגוון שפות: עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית ועוד.
* התאמת מוסיקת רקע בהתאם לאופי העסק ומטרותיו
* ביצוע התשלום במערכת בצורה קלה, נוחה ומהירה.

אנו מזמינים אתכם להכנס לעמוד רכישה אונליין, ולהזמין פאנטון קולי אישי וייחודי, שימתג את העסק שלכם ויתרום לשיווק שלו באופן אפקטיבי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>