שיר בהמתנה

שיר בהמתנה – מותאם לצרכי ואופי העסק שלכם

מי לא רוצה שיזכרו אותו? הרצון להיתפס כייחודי, מקורי ונבדל מהאחרים, הוא צורך הולך וגדל מיום ליום, לצד התפתחויות חברתיות, עסקיות וטכנולוגיות.

תחום הסלולאר מתפתח ומשתנה ללא לאות. ההתפתחויות הטכנולוגיות משפיעות עלינו גם כאנשים פרטיים וגם כבעלי עסקים.

אחת הסיבות העיקריות לרצון שלנו לנטוש את צליל ההמתנה הישן מגיעה בדיוק מאותה נקודה של הצורך העולה וגדל למקוריות וייחודיות. לשם כך התפתחה הטכנולוגיה המאפשרת “שיר בהמתנה”  ובד בבד גם האפשרות לא רק לבחור שיר המתנה ממגוון רחב של שירים במאגרים של חברות הסלולר, אלא גם את האפשרות לשייך למספר שיר המתנה בהקלטה אישית, ג’ינגל עסקי, כמסלול המקורי והייחודי ביותר הקיים כיום בשוק.

שיר בהמתנה- כך הכל התחיל

כבר בתחילת העשור הקודם יכלו חברות רבות ואנשי עסקים לשנות את צליל ההמתנה שלהם למוזיקה בהמתנה ממגוון קטן של אפשרויות, בעלות גבוהה ובשירות בעייתי.

פיתוח תחום ייחודי זה של שיר בהמתנה בענף הסלולר, הביא חברות סלולר רבות להשקיע כסף רב בהקמת מערך שירות שיר בהמתנה, עם מגוון גדול של שירים, קטגוריות רבות ואפשרות מתקדמת לשיוך וביטול השירות. כיום, האפשרות המתקדמת והמקורית ביותר שניתן לבצע עם השיר בהמתנה הינה הקלטת שיר בהמתנה באולפן הקלטות, במספר פעולות בודדות תוכלו למקסם את האפשרות ולשנות את הצורה בה אתם מוצגים למתקשרים אליכם.

ג’ינגל עסקי משלכם

שיר בהקלטה אישית שלכם הוא שירות נגיש וזמין בטווחי תמחור אשר מתאימים לכל תקציב, אם אתם מעוניינים לקבל סדר גודל של מחירים אתם מוזמנים להציץ מחיר שיר בהמתנה שלנו. שיר בהמתנה המוקלט באולפן הקלטות מתאים למספר רב של צרכים: אנשים פרטיים המבקשים להיות ייחודיים, עסקים המחפשים להעביר מסרים שיווקיים או שירותים, הקלטת שיר המתנה אישי לנתב שיחות, אנשי ציבור המבקשים להעביר מסר ועוד  ועוד.

 

מהו שיר בהמתנה?

כאשר מדברים על שיר בהמתנה, מדובר למעשה בפעולה אשר מאפשרת לכם לשים צליל או שיר המתנה בטלפון שלכם. משמע, כאשר מישהו מתקשר אליכם הוא לא ישמע את הצפצופים הרגילים של השיחה בזמן שהוא ממתין אלא הוא ישמע שיר או מוזיקה שאתם תבחרו.

כיום, כמעט כל חברת סלולר מאפשרת לשנות את צלצול ההמתנה כאשר מישהו מחייג אליכם.

 

שיר לעסק שלך

גופים, חברות, עסקים ואנשי ציבור מבקשים לרוב להעביר מסר באמצעות מילים או שיר של זמר/ת מקצועי/ת. לשם כך, כדי לבצע זאת בצורה המקצועית ביותר, יש לבחור את המסר אותו תרצו להקליט, אם אתם מעוניינים במוזיקת רקע, הקלטה שלכם או של זמר.

 

כך נכין עבורכם שיר בהמתנה

חברתנו Music On Hold יוצרת עבורכם שיר בהמתנה המותאם לצרכים ולאופי העסק שלכם החל מגיבוש הקונספט והתכנים שיוקלטו באולפן הקלטות מקצועי באמצעות קריין או קריינית מקצועיים לפי בחירתכם מלווה ביחס אישי ורציני לשביעות רצונכם.

זאת ועוד, האולפן שלנו מאובזר בציוד הקלטה מתקדם ויחס אישי בניצוחו של מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון בתחום ההקלטות שירים בהמתנה לאירועים וחברות עסק ביות.

בואו ליצור ג’ינגל עסקי ייחודי ומקורי המזוהה רק אתכם !

מוסיקה בהמתנה כפתור

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>