שירי המתנה

שירי המתנה– הפכו את זמן ההמתנה לשטח פרסום

גינגל עסקי מחיר

כיצד אתם דואגים לשווק את העסק? ודאי יש לכם אתר אולי אתם משתמשים ברשתות החברתיות כערוצי דיגיטל לקידום העסק. אך האם ידעתם כי הטלפון הסלולרי הוא מדיום פרסומי לכל  דבר אשר מעניק לכם הזדמנות נדירה לשדר מסרים ישירים ומדויקים ללקוחות? Music On Hold  מזמינה אתכם להפוך את רגעי ההמתנה לנעימים יותר באמצעות שירי המתנה מדויקים, המשאיר רושם טוב על הלקוחות שלכם.

 

הטלפון הנייד כערוץ פרסום

גינגל עסקי בישראל

בעולם מהיר ודיגטלי, הטלפונים הניידים תופסים חלק ניכר מחיי היום-יום של כולנו, אנחנו גולשים בהם כלקוחות, צופים בתכנים, מחפשים בתי עסק , נעזרים בהמלצות ועוד ועוד.

ומה לגבי מטרתו הראשונית של הטלפון הנייד? כן, כן, אנחנו מדברים על התקשרות. כל שיחה פשוטה מהמכשיר  יכולה להוות הזדמנות נהדרת לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי.

שירי המתנה מתעלים את כוחה של התקשורת הסלולארית ומכוונים אותה לצרכי השיווק של העסק.

 

שיווק בעולם תחרותי

כבעלי עסקים, אנחנו לא יכולים לקפוא על שמרינו, וחייבים להיות עם האצבע על הדופק, להתעדכן ולהישאר גמישים. ככאלו, אנחנו  מחפשים כל הזמן דרכים חדשות ויצירתיות לשיווק העסק והשירותים אותם אנו מספקים. שירי המתנה או בשמם הנוסף ג’ינגל עסקי הם אחת הדרכים המעניינות והאפקטיביות לשיווק העסק שלנו באופן יעיל ואיכותי.

 

מה הם שירי המתנה?

“שירי המתנה” הם  למעשה שירים הניתנים במסגרת שירות המאפשר לנו לבחור שיר, ג’ינגל, או קריינות ולהשמיע אותם בזמן שמחייגים אלינו לטלפון. כך, האדם שמחייג אלינו לא ישמע צליל חיוג רגיל, אלא את השיר או את ההקלטה שבחרנו. לשירים בהמתנה מגוון יתרונות, הן עבור אנשים פרטיים והן עבור בתי עסק.

 

שירי המתנה – יתרונות למכביר

  • מסר שיווקי ממוקד – עובר כבר בזמן ההמתנה לשיחה
  • בניית אמון ויצירת רושם ראשוני – עסק קטן? שירי המתנה יבססו איכות ומקצועיות
  • עניין וייחוד – ההמתנה על הקו מעניינת ובעלת תוכן
  • שיווק ומיתוג – חדשנות וביסוס המותג

שירי המתנה לעסק – מעיד על השקעה בפרטים הקטנים

כיום חברות רבות עושות שימוש בשירות “שיר בהמתנה”. את היתרונות העיקריים הצגנו בפניכם קודם. מלבד היתרונות הרבים הגלומים בשירות זה יש לציין גם את נושא הגמישות וההתאמה לצרכי כל עסק. החברה יכולה לבחור בין שיר, ג’ינגל או קריינות אשר יסבירו על בית העסק והשירותים שהוא מציע. בנוסף, במקרים רבים, ההמתנה למענה מבית עסק כלשהו יכולה להיות ארוכה ומעט מייגעת, והשיר, התקליט או הג’ינגל מסייעים לנו, כבעלי עסק, להנעים את הזמן שבו הלקוח ממתין – ולגרום לו לחוש שההמתנה קצרה יותר מכפי שהיא נראית לו.

בשורה התחתונה-השירות מעיד על החברה ועל כך שהיא משקיעה ומדייקת גם בפרטים הקטנים ביותר.

 

מיתוג קולי

ג'ינגל עסקי ספק ארצי לקריינות מקצועית

אנו מתמחים במיתוג קולי על ערוציו השונים: הפקת שירי המתנה, הקלטות קריינות מקצועיות וג’ינגל עסקי. חברתנו שמה דגש רב על מקצועיות, אדיבות ושירותיות. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר וליהנות מצוות מקצועי ומיומן אשר מלווה כל מהלך החל מגיבוש קונספט ייחודי, דרך יעוץ, תכנון לוגיסטי, הלחנה וכתיבת תכנים ומוסיקה, קריינות מקצועית בכל השפות, הפקת ג`ינגל לנייד ועוד מוצרי מיתוג.

מעוניינים להזמין שיר בהמתנה ב-3 שלבים פשוטים? מוזמנים לעמוד רכישה אונליין!

מוסיקה בהמתנה כפתור

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>