צלצול בהמתנה

צלצול בהמתנה – מיתוג קולי שעובד עבורך

חשבו על כל אותם הפעמים שבהם אתם מתקשרים לבית עסק וממתינים על הקו, עם צליל טורדני. אתם מתייאשים, אולי מתרגזים.

מה אם נאמר לכם כי מדובר בהזדמנות נפלאה למתג את העסק שלכם?

בזמן שהלקוחות מתקשרים וממתינים למענה אנושי ניתן להפוך את רגעי ההמתנה לנעימים ומעניינים יותר. חווית ההמתנה המשופרת על ידי צלצול המתנה יכולה לעשות את כל ההבדל בין בית עסק רציני לעומת חברה בחיתוליה.

 

צליל עסקי – הכלי הפרסומי היעיל ביותר לעסק

בעידן של היום, כאשר הטלפונים הסלולאריים כבר תפסו חלק נרחב מאוד מחיינו, ועולם הסלולר הולך ומתפתח,  הג’ינגלים כבר מזמן הפכו לכלי פרסומי חשוב ויעיל ביותר לעסק שלכם בין אם מדובר בחברה, משרד גדול או בין אם מדובר בעסק קטן.

צלצול בהמתנה שולח מסר מדויק עם תוכן שיווקי תמציתי וקליט שכולל בתוכו קריינות בלעדית ומוסיקה מקורית אשר הולחנה במיוחד עבורכם ועבור העסק שלכם.

 

צלצול בהמתנה – מדוע כל עסק זקוק לו?

צליל עסקי הוא תוסף משמעותי למיצוב גבוה של החברה ולרושם המקצועי שהוא מותיר על לקוחותיכם. צלצול ההמתנה העסקי הוא בשמו ג’ינגל עסקי , מנצל את זמן ההמתנה למסירת מידע בנוגע למוצרים/שירותים שאתם משווקים ומספקים,
זהו זמן פרסום ומיתוג של העסק כאשר הוא מלווה במוזיקת רקע נעימה, קריינים מקצועיים ומלל מותאם. אנו מציעים מגוון רחב של דוגמאות מלל על פי קטגוריות שניתן להשתמש ולערוך בהתאם לצרכי העסק שלכם

 

צלצול עסקי בהמתנה – יתרונות מרכזיים

גינגל עסקי

כל היתרונות הנפלאים הגלומים  בג’ינגל עסקי:

1. מסרים שיווקיים  ממוקדים– עוד בזמן ההמתנה לשיחה, ניתן להכניס את המסרים השיווקיים החשובים ביותר שאנו מעוניינים להעביר, באופן זה הלקוח מקבל רושם ומידע ראשוני עוד בטרם  השיחה הראשונית עמו.

2. כלי שיווקי ומיתוגי  לעסק חדש ולעסק ותיק- רעננות וחדשנות לעסק, בין אם אתם עסק חדש ומתחיל ובין אם אתם רוצים לרענן עסק ותיק והכל בהוצאות הגיוניות !

3. שימור לקוח והקטנת אחוזי הנטישה- לא מאבדים לקוחות חדשים ונהנים מלקוחות קיימים מרוצים.

 

צלצול עסקי בהמתנה – רק עם חברה מקצועית!

ג'ינגל עסקי ספק ארצי לקריינות מקצועית

כעצמאים, כולנו תרים אחר דרכים יצירתיות וחדשות לשיווק העסק ו/או השירותים שאנו מספקים. מוזיקה לעסקים היא אחת הדרכים המעניינות והאפקטיביות לשיווק העסק שלנו באופן ממוקד ומהיר. חברתנו עוסקת בפתרונות שיווק קוליים כדוגמת צלצול בהמתנה, ג’ינגל עסקי, מוזיקה לעסקים, ומוסיקה בהמתנה. אנו יוצרים  עבורכם מיתוג קולי המותאם לאופי העסק שלכם החל מגיבוש הקונספט והתכנים שיוקלטו באולפן הקלטות מקצועי ע”י קריין / קריינית וזאת על פי בחירתכם. העבודה מולנו מלווה ביחס אישי ורציני לשביעות רצונכם המלאה!

החל מרגע ההתקשרות תלווה את המתקשר מנגינת רקע יחד עם תמליל קריינות מקצועי שינעימו למתקשר את זמן ההמתנה עד לקבלת המענה האנושי.

אנו מזמינים גם אתכם, להצטרף לנבחרת מגוונת ומכובדת של עסקים, כדוגמת בנק הפועלים, קבוצת ישרכארט ועוד רבים וטובים, אשר בחרו בנו לשירותי מוזיקה לעסקים וקריינות מקצועית.
רכשו עכשיו צלצול עסקי בהמתנה אונליין! 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>