צליל המתנה

צליל המתנה במבצע – תוספת הכרחית וחיונית למיתוג העסק

צליל המתנה הוא תוספת משמעותית לשיווק כל כל עסק, גדול וקטן. הודות לצלצול המתנה ייחודי, מיתוג קולי משלכם, ההמתנה על הקו הופכת להיות מעניינת במיוחד עבור הלקוחות שלכם, בניגוד גמור לצלילי חיוג ולמוסיקת רקע משעממת.
הצליל העסקי שבחרתם עבור העסק, יעניק תחושת נעימות ללקוחות הקיימים, וחווית קניה טובה יותר בסופו של תהליך, עם רצון ליצירת קשר חדש איתכם. כבר בזמן ההמתנה לשיחה, עוד לפני השיחה בפועל, ניתן להכניס את כל המסרים השיווקיים של העסק לתוך דקה אחת של המתנה, ובצורה זו הלקוח מקבל רושם טוב ומידע ראשוני
עוד לפני שהשיחה החלה.

גינגל עסקי

תוספת שיווקית בעלות אטרקטיבית

כולם מדברים על עלויות הפרסום היקרות של מוצרים שונים בשוק. קמפיין פרסום בפייסבוק עולה אלפי שקלים, ובמדיה הדיגיטלית – השקעה בפרסום איכותי עולה לנו בלא מעט כסף. הפאנטון העסקי, צליל ההמתנה הייחודי שיצרנו עבור העסק, ג’ינגל , הוא פתרון שיווקי יעיל שמוצע לנו בעלות נמוכה יחסית,

של כמה מאות שקלים. אם נחשוב על כך לעומק, ההשקעה בהחלט משתלמת – עלות פאנטון שיווקי הינו כמה מאות שקלים, אולם התשלום הוא חד פעמי, והרווח הישיר שלכם מכך הוא ערוץ שיווקי חזק וייחודי לכל תקופת העסק שלכם, שמאפשר לכם להגיע לכל לקוח פוטנציאלי בקלות רבה.

 

 

 

 

 

צליל המתנה לעסק יחד עם קריינות מקצועית

באתר Music on hold עשרות קטעים מוזיקליים בסגנונות שונים, שהותאמו במיוחד עבור השמעה בטלפון, בסלולר, במרכזיה ובנתב שיחות. הקטעים מתעדכנים בכל עת, ותוכלו למצוא בספריה שלנו את הקטע המוזיקלי המתאים לעסק שלכם.

אבל, רגע. זה עוד לא הכל.

כדי ליצור בידול מהמתחרים, וכדי שתוכלו לספר ללקוחות על השירותים הייחודיים שלכם, ניתן לשלב ברגעי ההמתנה גם קריינות ייחודית בולטת ומקצועית על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום. קטע הקריינות שתבחרו יציג את השירותים הנבחרים בעסק שלכם, מבצעים שתרצו לפרסם, שעות הפתיחה שלכם, וכל מסר שתרצו להעביר ללקוחותיכם.

בשורה התחתונה- השילוב של קריינות מקצועית המכילה מלל אישי מותאם עבור העסק שלכם, יחד עם צליל המתנה נעים, יוצרים עבור הלקוח תחושה שמדובר בחברה אמינה, שטוב לעשות איתה עסקים.

 

הזמנת צליל המתנה לעסק- בחמישה שלבים פשוטים

אתר Music on hold מאפשר להזמין צליל המתנה לעסק בחמישה שלבים פשוטים ומהירים:
1. נכנסים בקליק לעמוד רכישה אונליין
2. בוחרים קריין או קריינית בשפה המבוקשת (תוכלו לבחור קריינות בכמה שפות: עברית, אנגלית, צרפתית, ערבית או רוסית)
3. בוחרים מוזיקת רקע מתאימה לעסק שלכם ולמסר אותו אתם רוצים להעביר
4. מחליטים על אחת מתבניות מלל מוכנים לקריינות, או לחילופין בוחרים תבנית מלל בהתאמה אישית, הנכתבת על ידי קופירייטר מקצועי.
5. לוחצים על אישור, ומשלמים באחד מאופני התשלום לבחירתכם.תוך מספר ימים, תקבלו לתיבת המייל שלכם צליל המתנה ייחודי עבור העסק שלכם, עם קריינות מקורית, שתעניק לו הרבה מאוד ערך מוסף.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>