המתנה נעימה פלאפון

המתנה נעימה פלאפון לעסקים– ג’ינגל עסקי שמשדרג את העסק

מנויי פלאפון יכולים להנות משירות של המתנה נעימה פלאפון, בו צליל החיוג המונוטוני מוחלף בצלילי הלהיט התורן או בשיר נוסטלגי אהוב שעושה טוב על הלב לכל אדם שמתקשר.

כיום, כמעט כל חברות הסלולר מאפשרות לשנות את צליל החיוג למוסיקה אהובה בתשלום סמלי, אם אתם לקוחות חברת פרטנר, פלאפון, סלקום, רמי לוי, גולן טלקום וכן הלאה, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר החברה. עם זאת, את זמן ההמתנה על הקו ניתן לנצל לקצת יותר מהשמעת שיר אהוב, ולנתב אותו למגוון תועלות עסקיות ומכירתיות.

המתנה נעימה פלאפון לעסק- שירות ייחודי לבעלי עסקים

אם אתם בעלי עסק, חשוב שתדעו שניתן לקבל צליל המתנה ממותג, השונה לחלוטין מהשירים המוצעים לבחירתכם בחברות הגדולות. מדובר בג’ינגל עסקי ייחודי עבור העסק שלכם המספר על השירותים הייחודיים של העסק, על מבצעים והטבות וכל מידע נוסף בו תרצו לשתף את קהל לקוחותיכם.

בזמן שהלקוחות ממתינים על הקו, תוכלו להשמיע להם קריינות המסבירה על העסק שלכם. שירות זה מגביר את מודעות הלקוח לשירות שלכם, ומעלה באופן ישיר את רמת המקצועיות של העסק.

צליל המתנה נעימה פלאפון לעסקים- במחיר שווה לכל כיס

אתר Music on hold מאפשר לכל בעל עסק לזכות לצליל המתנה עסקי משלו, בעלות אטרקטיבית של כמה מאות שקלים. העלות היא חד פעמית, ולכל החיים אתם מרוויחים ערוץ שיווקי ייחודי ועוצמתי עבור העסק שלכם. העלות כוללת קריינות מקצועית, מוסיקת רקע לבחירתכם, תבניות מלל מוכנות ועוד מגוון פיצ’רים שישדרגו את הג’ינגל העסקי שלכם מבלי שתרגישו.

אם אתם עצמאיים או בעלי עסק המחפשים דרכים חדשניות ויצירתיות לשיווק העסק במחירים משתלמים, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לנצל את שטח הפרסום באופן לא יקר.

הג’ינגל העסקי נתמך בכל חברות הסלולר

רוצים שיר המתנה נעימה בפלאפון לעסקים? בסלקום, פרטנר או בחברות נוספות? תשמחו לדעת שצליל ההמתנה נעימה פלאפון העסקי של Music on hold נתמך בכל חברות הסלולר, המאפשרות ללקוחותיהן לבחור פאנטון בהמתנה.

הזמנת ג’ינגל עסקי בכמה שלבים פשוטים

הזמנת שיר המתנה פלאפון לעסקים הוא פשוט וקל, ומתבצע אונליין דרך האתר בעמוד הרכישה:

  • מזמינים את המוצר המבוקש- קריינות או ג’ינגל עסקי לבחירתכם
  • בוחרים שפה מבוקשת (ניתן לבחור בין עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית או ערבית)
  • מגדירים מגדר- קריין או קריינית לבחירתכם משלל קריינים מקצועיים
  • בוחרים מוסיקת רקע מבוקשת מספריה רחבה על שלל מוסיקות ונעימות
  • מוסיפים מלל לג’ינגל העסקי. ניתן להוסיף טקסט משלכם, או להעזר באחת מתבניות המלל המוכנות
  • ממשיכים לתשלום מהיר באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית

אנו מזמינים אתכם לנצל את זמן ההמתנה של לקוחותיכם לזמן פרסום, מיתוג ותדמית. זמן ההמתנה עם צליל המתנה עסקי הופך להיות נעים ואטרקטיבי ביותר בקלות, והלקוח מקבל רושם חיובי שהוא מתנהל מול חברה מקצועית.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>