voice over

Voice over- הפקת ג’ינגל עסקי במחיר אטרקטיבי

Voice over לעסק (צליל המתנה) עסקי הינו מצרך חיוני ואפקטיבי, המיועד עבור כל חברה או עסק שמכבדים את עצמם. שיר ההמתנה יחליף את צליל החיוג השגרתי והמונוטוני בג’ינגל עסקי מקצועי, שיתרום רבות לעסק מבחינה שיווקית ומיתוגית.
חשבו על הלקוח הפוטנציאלי שמגיע לעסק שלכם.
עוד לפני השיחה עצמה עם בעל העסק או עם נציג שירות, אתם מכניסים מוזיקה נעימה, מזכירים ללקוחות שלכם בקול נעים שהוא תמיד יכול לפנות אליהם, ומעבירים אליו את המסרים השיווקיים שלכם.
כך שבמקום שיחת מכירה שאף אחד לא באמת רוצה להשתתף בה, מתבצעת ללקוח שיחת מכירה בדלת האחורית, בצורה נעימה ואטרקטיבית.

צרו תדמית ייחודית – ספרו בכמה שניות את סיפור העסק שלכם

רוב העסקים נעזרים בצליל ההמתנה הייחודי שיצרו כדי לספר את הסיפור של העסק שלהם.
ניתן לגוון את המסרים, כדי לרתק את הלקוח: לספר ללקוחות על הוותק שלכם בשוק, על ארגונים ועסקים גדולים שבחרו לעשות איתכם עסקים,
ולעשות זאת בצורה מעניינת וממוקדת, מבלי “לעוף על עצמכם” יותר מדי. זכרו תמיד שמי שממתין על הקו הוא לא בהכרח לקוח שמעוניין להמשיך אתכם את הקשר, אז לא כדאי להעמיס על הצד השני סיפורי הצלחה שעלולים להתקבל בחוסר אמון. היו כנים ועניינים, ואל תתחכמו יתר על המידה.
ג’ינגלים המספרים את הסיפור הייחודי של העסק, הוכיחו את עצמם כמשתלמים לטווח הארוך. במקום להריץ פרסומת חדשה מדי חודש, או קמפיין בפייסבוק, הג’ינגל העסקי המתנגן בכל פעם ממשיך ללוות את הלקוחות חודשים ואף שנים לאחר ההשקה.

 

Voice over מקצועי – באתר Music on hold

במקום לספר סיפורים ארוכים , לבנות תסריטי שיחה עם נציגי המכירות ולהשקיע המון זמן וכסף, תוכלו לחסוך את הכל עם ג’ינגל עסקי ייחודי עבור העסק. במקום שנציג השירות יספר על העסק, על השירותים שהוא מציע, וכמובן על הערך המוסף שלו, הג’ינגל העסקי יכין את הלקוח לקראת שיחת המכירה,
ויחסוך לנציגים דיבורים שיווקיים מיותרים.
לאחר שמיעת המסרים השיווקיים בהקלטה הקולית העסקית, הלקוח שלכם כבר ידע בדיוק מי אתם, במה מתמחה העסק שלכם ויהיה מוכן לקבל פרטים נוספים כדי לקנות מכם בסופו של דבר.
הייחודיות באתר Music on hold הוא באפשרות להזמין ג’ינגל עסקי בעלות אטרקטיבית, בתהליך רכישה קל, מהיר המתבצע אונליין.

 

מה אנחנו מציעים?

באתר Music on hold תוכלו להזמין Voice over מקצועי לעסק במחיר אטרקטיבי. הג’ינגל העסקי כולל:

* קריינות לבחירה עד 100 מילה (ניתן לבחור קריין בשפה מבוקשת: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ועוד)

* מוסיקת רקע לבחירה

* מגוון תבניות מלל לבחירתכם, או הגהה בתסריט שתכתבו בעצמכם

* הקלטה מקצועית של הקריינות באולפן הקלטות

* מסירת קובץ אודיו באיכות גבוהה תוך 1-5 ימי עסקים

* באפשרותכם לקבל תמיכה טלפונית לאורך כל התהליך- אם נתקלתם בשאלות או לבטים במהלך הרכישה, חשוב שתדעו שהצוות שלנו זמין לפניותיכם.

הכנסו כעת לעמוד רכישה אונליין, והזמינו ג’ינגל עסקי משלכם!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>