קריינות

קריינות-מיתוג קולי ובידול בעולם תחרותי

בין אם אתם עסק קטן או גדול, ודאי חשוב לכם לשווק את העסק, להדגיש את יתרונותיכם ובעיקר לייצר בידול ומיתוג כנגד המתחרים. אולי יש לכם אתר תדמיתי, או אתם עושים שימוש ברשתות החברתיות כערוצי דיגיטל לקידום ומינוף העסק. כך או כך, מומלץ להעזר ב קריינות לעסק מקצועית למגוון המוצרים שלכם- ג’ינגל עסקי, תא קולי לאחר שעות הפעילות, מרכזיה ועוד.

שיווק ובידול בעולם תחרותי

כיום, העולם העסקי הדינאמי מחייב יותר ויותר בעלי עסקים להיות עם “האצבע על הדופק”, להתעדכן ולשמור על גמישות.  ככאלו, הם מחפשים כל הזמן דרכים חדשות ויצירתיות לשיווק העסק והשירותים אותם הם מספקים. לפעמים האמצעים לשיווק, הם אמצעים שנמצאים גם כך בעסק ומשמשים בהתנהלות השוטפת שלו. כדוגמת קווי הטלפון שלכם והמרכזיות. בשימוש נכון, הם עשויים להפוך לערוצי שיווק ממותגים וממוקדים עבורכם.

מרכזיות בעסק- כיצד מדייקים את התוכן ללקוח?

בעידן דיגטלי שבו המידע שקוף ומתקיים שיח גלוי מול הלקוח, עסקים רבים נמצאים תחת זכוכית מגדלת. חברות נמדדות היום במגוון פרמטרים: באיכות, במקצועיות וכמובן בסטנדרט השירות אותו הן מספקות. ללקוח הקיים או העתידי שלך נדרשות מספר שניות מול המענה הקולי על מנת להחליט האם לבחור בשרות שלך.

אל תטעו – קריינות למרכזיה מהווה מדיום פרסומי לכל דבר. הוא מעניק לכם הזדמנות נדירה לשדר את התוכן שלכם היישר לאוזני הלקוחות.

המשמעות? התוכן שלכם צריך להיות מעניין, מרגש, מפתיע, חדשני ובעיקר להנעים את זמן ההמתנה של הלקוח ולגרום לו להרגיש שהוא הגיע למקום הנכון.

היתרון הבולט במרכזיות ובטלפונים הניידים כאמצעי המדיה הוא שהן זמינות ונגישות לכולם, ועלותן נמוכה משמעותית בהשוואה לפרסום באמצעי מדיה אחרים כמו רדיו וטלוויזיה .

קריינות כאמצעי לבידול וייחוד העסק

קריינות לעסקים היא אחת הדרכים המעניינות והאפקטיביות לשיווק העסק שלכם באופן יעיל ואיכותי, תוך שימוש באמצעים נגישים כגון המרכזיות.  עולם הקריינות הינו עולם רחב של תוכן המספק שירותים למגוון רחב של צרכים פרסומיים ושיווקיים במדיה המתחדשת והמתפתחת של היום.

קריינות היא אמנות המשחק הקולי ונעשה בה שימוש בטלוויזיה ,בתשדירי פרסומת, תשדירי תעמולה, מענה קולי של חברות וארגונים ועוד. באמצעות שימוש בקריינות מקצועית ונכונה, תוכלו לייצר את ההבדל בין תדמית חיובית לממוצעת וליצור רושם נכון על הלקוחות.

שימוש בקריינות לעסקים

כיום חברות רבות עושות שימוש בשירותי קריינות. מלבד היתרונות הרבים הגלומים בשירות זה יש לציין גם את נושא הגמישות וההתאמה לצרכי כל עסק.
בנוסף, במקרים רבים, ההמתנה למענה מבית עסק כלשהו יכולה להיות ארוכה ומעט מייגעת, הקריינות מסייעת לנו, כבעלי עסק, להנעים ולקצר את זמן ההמתנה עבור הלקוח.

שירותי קריינות ומיתוג קולי

Music on hold מתמחה במיתוג קולי על ערוציו השונים: הפקת שיר המתנה, הקלטות קריינות מקצועיות וג’ינגל עסקי. חברתנו שמה דגש רב על מקצועיות, אדיבות ושירותיות. אנו מזמינים אתכם להכנס לעמוד רכישה אונליין, וליהנות משירות מקצועי אשר מלווה כל מהלך שיווקי-
החל מגיבוש קונספט ייחודי, דרך יעוץ, תכנון לוגיסטי, הלחנה וכתיבת תכנים ומוסיקה, קריינות מקצועית בכל השפות, הפקת ג`ינגל לנייד ועוד מוצרי מיתוג.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>