קריין ברוסית

קריין ברוסית – להעביר את המסר השיווקי לקהל הרוסי

מחפשים קריין ברוסית  לעסק למיתוג הקולי שלכם, שיר בהמתנה או לקריינות למרכזיה? הכירו את השירות של Music on hold. אנו מספקים שירותי קריינות במגוון שפות לבחירתכם: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ערבית ועוד. 

האוכלוסיה הרוסית, מהווה כשישית מאוכלוסית מדינת ישראל, ואחת מן הקבוצות האתניות הגדולות ביותר. אם אתם שואפים להגיע לאוכלוסיה הרוסית, ולא להצטמצם לאוכלוסיה הישראלית בלבד, קריין ברוסית יוכל להעביר כל מסר ולהגיע לקהל היעד שלכם בקלות. קריין ברוסית לעסק היא נפוצה מאוד במדינת ישראל,
והיא מצויה במגון תכנים שיווקיים: ג’ינגלים עסקיים, תשדירים, תחנות רדיו, פרסומות בטלוויזיה, סרטוני תדמית ובקריינות רוסית למרכזיה ובתא הקולי.
לכל אותם לקוחות המתקשים בהבנת השפה העברית, יש צורך בקרין דובר רוסית שפת אם.

קריין ברוסית לתא הקולי

כל עסק מקבל לעיתים שיחות מחוץ לשעות הפעילות מלקוחות קיימים או פוטנציאליים.
ברגע שאתם בוחרים בקריינות ברוסית לתא הקולי שלכם (תוכלו לשלב אותה עם קריינות עברית או אנגלית לבחירתכם), אתם מנצלים שפע של הזדמנויות עסקיות. לקוחות דוברי רוסית, אנגלית, עברית או כל שפה אחרת, ישמחו לקבל מידע על העסק גם אחרי שעות הפעילות, במקום לקבל הודעה שהמשרד סגור.
ההקלטה המקצועית מתבצעת על ידי קריינים רוסיים דוברי רוסית שפת אם, שמקריאים מגוון רחב של דוגמאות מלל על פי קטגוריות או מלל בהתאמה אישית.

מיתוג קולי לעסק- פחות נטישות ויותר המרות

Music on hold יוצרת עבור עסקים בישראל מיתוג קולי איכותי המותאם לאופי העסק שלכם. אם קהל היעד העיקרי שלכם דובר רוסית, אין סיבה שלא תפנו אליו בשפה שמדברת אליו.
אנו מספקים שירות שלם, החל מגיבוש הקונספט והתכנים, דרך הקלטת קריינות בשפה הנבחרת על ידי קריין מקצועי לבחירתכם בשפה הרצויה, מוסיקת רקע ועד להקלטה המוכנה לשביעות רצונכם המלאה.
כשאתם בוחרים בג’ינגל עסקי אתם נהנים ממספר יתרונות מובהקים:

* פחות נטישות, יותר המרות– במקום צליל המתנה רגיל ומונוטוני, קהל היעד שלכם ישמע מוסיקה נעימה וקריינות מקצועית המציגה באופן מרשים את העסק שלכם. כך ההמתנה על הקו נעשית מעניינת יותר, ומשפרת את חווית השירות
* תדמית מקצועית– המיתוג הקולי הנעשה בשילוב קריינות מקצועית, מעצימה את הרושם של העסק בעיני הלקוחות
* כלי עוצמתי לקידום מכירות– הקריינות המקצועית מפנה את הלקוחות לאתר האינטרנט שלכם, למבצעים, לשעות הפעילות ובכך מסייעת לעסק שלכם להשיג את מטרותיו.

מוכנים למיתוג קולי מקצועי של העסק?

מצוין! הכנסו לעמוד רכישה אונליין, ובצעו מספר שלבים פשוטים:

1. בחרו קריין ברוסית לעסק או קריין בהתאם לשפת הלקוחות שלכם

2. בחרו את סגנון מוסיקת הרקע המתאימה לג’ינגל העסקי שלכם

3. בחרו בין תבניות מלל שונות לבחירתכם, או ציינו בפנינו שאתם מעונינים בכתיבת מלל מותאם אישית על ידי קופירייטר מקצועי

4. שלמו באחד מאמצעי התשלום לבחירתכם

5. המיתוג הקולי החדש שלכם בהכנה, והוא בדרך אליכם!

רוצים לדעת מה אומרים עלינו? צפו בהמלצות לקוחות שכבר הזמינו את המוצרים שלנו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>