פנטון פלאפון

פנטון פלאפון – כלי שיווקי ייחודי למיתוג העסק

פנטון פלאפון לעסק הוא בעצם שיר המתנה בטלפון הנייד, לו יאזין כל מי שיתקשר לטלפון שלכם, בזמן ההמתנה למענה בצד השני. מה החשיבות של פנטון פלאפון לעסק? מדוע כדאי שלעסק יהיה שיר המתנה? מה היתרונות ואיך עושים את זה? כל המידע בכתבה שלפניכם.

הטלפון הנייד ככלי עבודה

בימינו אנו, בהם כמעט לכל האוכלוסייה יש טלפון חכם, שהוא בעצם מחשב קטן, השימוש בטלפון אינו רק ככלי להתקשר ולשלוח הודעות, הוא משמש ככלי עבודה לכל דבר. כבעלי עסקים ועצמאיים, אנו שואפים להביא את הטלפון למקסימום תפוקה, ולסייע לנו כמה שיותר בפרסום העסק, שיווק, וניראות.
אחת הדרכים המצוינות לעשות זאת היא באמצעות פנטון פלאפון.
כאשר מתקשר אליכם לקוח פוטנציאלי, ובצליל ההמתנה הוא שומע ג’ינגל של העסק שלכם, במקום צליל המתנה רגיל, יש כבר משהו בו שאומר לו “זה עסק רציני, זה עסק שמכבד את עצמו, הם משקיעים בלקוחות שלהם וממתגים את העסק אפילו בפנייה טלפונית”. אומנם מדובר בהמתנה בת מספר שניות, אך היא משמעותית ביותר ליצירת רושם ראשוני.

מה היתרונות של פנטון פלאפון?

פנטון פלאפון כולל מספר יתרונות מובהקים. חשוב שתכירו אותם, על מנת להיעזר בהם לקידום העסק שלכם:

  • מיתוג – מיתוג העסק הוא יסוד משמעותי ביותר להצלחת העסק. מיתוג אינו רק לוגו, כפי שרבים חושבים. המיתוג של העסק מייצג את הערכים החשובים והאיכותיים של העסק, אותם נרצה להעביר ללקוחות הפוטנציאליים ולקהל היעד. ברגע שחלק מהמיתוג עובר בג’ינגל העסקי, בפרסום הקצר הזה, הצלחנו להעביר עוד ערך או שניים לקהל היעד שלנו, וזה חשוב מאוד.
  • לא סתם ממתינים על הקו – תתפלאו אבל זה בהחלט מוסיף! במקום צליל המתנה רגיל, לשמוע שיר קצר, ג’ינגל עסקי שמספר בכמה מילים קצרות על העסק, בהחלט תורם והרבה יותר מעניין למי שנמצא בצד השני.
  • משדר מקצועיות – רלוונטי במיוחד לעסקים קטנים. הרי ברור שכאשר לוח מתקשר לאחת מחברות הסלולר, הוא יודע שישמע ג’ינגל, אבל כשלקוח פוטנציאלי מתקשר לעסק קטן, למשל, ושומע ג’ינגל, זה בהחלט מעלה את המקצועיות של העסק.

פנטון פלאפון – רכישה און ליין

אנו מזמנים אתכם לרכוש מיתוג קולי אונליין על מנת לקדם את העסק שלכם ולהעלות אותו כמה ליגות מעל כולם!
תוכלו להיעזר איתנו בהפקת שירי המתנה, ג’ינגלים עסקיים, קריינות מקצועית, ועוד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם לגבש את הקונספט שלכם, לתכנן את המהלך, לייעץ, לכתוב ולהלחין את השירים ואת הג’ינגלים, ולעשות את התהליך הזה לחוויה טובה וחיובית מכל הבחינות.

צוות Music on hold אמון על כל התהליך, מתחילה ועד סוף

  • בוחרים קריינות בשפה רצויה לבחירתכם
  •  בוחרים מוסיקה בלעדית מבין שלל מוסיקות אפשריות
  •  מוסיפים מלל מוכן או מלל בהתאמה אישית
  • נכנסים לעמוד רכישה אונליין, ומבצעים תשלום בקלות ובמהירות.זה עד כדי כך פשוט לשווק את העסק שלכם!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>