הקלטה קולית

הקלטה קולית – פתיח אישי מקצועי עבור העסק שלך

גינגל עסקי מחיר

כאשר לקוח פוטנציאלי מחייג לבית העסק, אנו מעונינים שידע באופן מידי לאן הגיע, ומעבר לכך להעניק לו הרגשה שמדובר בעסק רציני ואיכותי, שניתן לסמוך עליו ולא פחות חשוב מכך- דואג לתדמית שלו, ומשקיע במיתוג שלו.
הקלטה קולית או פתיח קולי לעסק הוא מוצר שקיים בחברות מובילות וגדולות, אך לאחרונה צובר תאוצה גם בקרב עסקים קטים. באתר Music On Hold יכול כל עסק, קטן כגדול להנות מפתיח קולי אישי
במחיר אטרקטיבי, בתהליך מהיר ופשוט. אנו מזמינים אתכם לא לחכות שהמחיר יעלה, אלא לרכוש הקלטה קולית עוד היום, שתזניק את העסק שלכם קדימה מבחינה עסקית.

 

חוויה חיובית יותר בזמן ההמתנה

הודות לאפשרות להעזר בהקלטה קולית, לקוחות הממתינים על הקו, כבר לא צריכים להמתין שעות ארוכות לצליל קו הטלפון המשעמם והמונוטוני. ג’ינגל עסקי ייחודי לעסק המותאם לצרכיו, מנעים ללקוח את זמן ההמתנה ומאפשר לו להנות מצלילים נעימים, קריינות או פרסומת. בעת המתנה ממושך מדי למענה, יתכן שלקוחות רבים יתייאשו, יסגרו את הטלפון או יעברו למתחרים. המרחק בין לקוח חדש ללקוח נוטש שבחר לעזוב את השיחה באמצע הוא אפסי.
ג’ינגל עסקי אישי עבור בית העסק הופך להיות שירות חובה בדרך לשימור לקוחות, ולהענקת חוויה חיובית לכל לקוח ולקוח.

 

הקלטה קולית- מה אתם מקבלים?

כל לקוח המזמין הקלטה קולית עבור העסק שלו מקבל:

  • פתיח קולי מקצועי אישי בקריינות איכותית- בקול גברי או נשי לבחירתכם
  • שפת הקריינות: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית וצרפתית
  • קובץ סאונד איכותי
  • מוזיקת רקע לבחירה
  • תסריטים לבחירה מתבניות מלל מוכנות
  • הפקה ומסירה תוך 5 ימי עסקים

 

באילו מקרים מומלץ להשתמש בהקלטה הקולית?

חברת Music on hold, מפיקה ומקליטה עבור עסקים, חברות וארגונים פתיחים מוזיקליים אישיים ומקצועיים. הפתיחים יכולים ללוות את הלקוחות שלכם: בזמן ההמתנה לנציגי השירות או למזכירה, לאחר שעות פעילות המשרד, בחופשות, במעבר בין שלוחות, ובכל זמן בו הם ממתינים למענה. הציפיה של הלקוח למענה היא הזדמנות להתחיל לרקום איתו מערכת יחסים- להעביר לו מסרים חשובים על העסק, ועל תחומי ההתמחות שלו וכך להכין אותו יותר לקראת המכירה עוד לפני ששוחח עם אחד מנציגי השירות.
מלבד “קבלת פנים נעימה” ללקוח, ניתן להכות בברזל בעודו חם, ולהציע ללקוח משלל המוצרים או השירותים שעשויים לעניין את הלקוח ולגרום לו לקנות יותר. מדובר בהזדמנות עסקית שממש חבל לפספס.

 

כיצד מזמינים פתיח קולי אישי לעסק?

פשוט וקל. נכנסים לעמוד רכישה אונליין, ועוברים שלבים פשוטים ומהירים, הכוללים: בחירת קריינות (קריין או קריינית לבחירתכם), הוספת מוסיקת רקע, מלל /טקסט (קיימות תבניות מלל מוכנות לבחירתכם), ולאחר מכן אישור ההזמנה וביצוע תשלום חד פעמי.
זה עד כדי כך פשוט להתחדש בג’ינגל עסקי חדש לעסק שחבל לא לנצל את ההזדמנות!

מוסיקה בהמתנה כפתור

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>