קריינית ברוסית

קריינית ברוסית שפת אם – בחר את השפה הרצויה עבור המיתוג הקולי לעסק שלך

מחפשים קריינות ברוסית עבור הפתיח הקולי שלכם? באתר Music on hold תמצאו את מיטב הקריינות בכל השפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ערבית ועוד. כל הקריינים והקריניות ברוסית דוברי שפת אם, בעלי קול רדיופוני וברור, והם יאפשרו לכם להעביר את המסר השיווקי שלכם באופן רהוט וברור.
אם אתם זקוקים לקריינית ברוסית או קריין לפתיח הקולי, ל שיר בהמתנה, לקריינות למרכזיה או לתא הקולי אחרי שעות פעילות המשרה, אצלנו תמצאו את מיטב אנשי המקצוע.

קריינות בשפה הרוסית- הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל היעד

האם קרה לכם פעם שחייגתם למקום מסוים ונתקלתם במענה טלפוני לא בשפה שלכם? כיצד זה גרם לכם להרגיש?
כך קורה בדיוק לקהל הרוסי, הפונה לעסקים שונים בישראל שלא מתאימים את הפתיח הקולי שלהם לשפת הדיבור שלו, והמסר שעובר הוא שלא מעריכים אותו כלקוח פוטנציאלי.
כיוון שלקוחות פוטנציאליים רבים עשויים להמנות עם הקהל הרוסי, כדאי מאוד לדאוג לקריינות מקצועית, ברורה, רהוטה, ללא טעויות בשפת הדיבור שלהם.

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לפרסום העסק היא באמצעות קריינות.
על ידי קריינות ייעודית בשפה הרוסית, תוכלו להתחבר בקלות לקהל הרוסי, המהווה 57% מכלל האוכלוסיה בישראל. לקהל הרוסי המאפיינים הייחודים לו, ועבור אלו שאינם בקיאים בשפה העברית יש צורך בקריין רוסי ייעודי.
קריינות ברוסית נפוצה מאוד בתוכן פרסומי (ג’ינגלים עסקיים ופרסומות), בסרטוני תדמית ובעוד מגוון עזרים פרסומיים

בחירת הקריין או קריינית ברוסית שפת אם המתאימ/ה ביותר למשימה

אם תרצו להקליט פתיח עסקי ייחודי עבור העסק שלכם, או קריינות למרכזיה, הטוב ביותר הוא לפנות באופן ישיר לשפה בה מדבר קהל היעד שלכם. בחירת הקריין המתאים נובעת מידיעת השפה הזו, והיכולת לדבר אותה במבטא מדויק. זו הסיבה שתמיד רצוי לבחור קריין המדבר את אותה השפה כשפת אם, כדי להמנע משיבושי הגיה בהמשך.
כשאתם בוחרים קריינית ברוסית שפת אם מאתר Music on hold אתם יכולים לדעת בבטחון, שהוא יקריין בצורה רהוטה, כשהשפה הרוסית היא שפת האם שלו, ללא שיבושי הגיה. כך תוכלו לדעת בוודאות שאתם מקבלים מוצר איכותי,
שיקדם את העסק שלכם לכל סוגי הלקוחות הפונציאליים, הן אלו שדוברים עברית, והן כאלו שדוברים שפות אחרות: אנגלית, רוסית, צרפתית, ערבית ועוד.

כיצד מתבצע תהליך הקריינות באתר?

ניתן להזמין קריינות בשפה הרוסית באתר Music on hold באופן הבא:
1. הקריין מקבל את הטקסט שבחרתם בין תבניות המלל, או טקסט מותאם אישית
2. קריינית ברוסית שפת אם או קריין דובר רוסית שפת אם מקליט אותו באולפן הקלטות מקצועי
3. הקריינות עוברת עיבוד באולפן, ומשולבת עם מוסיקת רקע לבחירה
4. המוצר הסופי נשלח אליכם במהירות תוך 1-4 ימי עסקים.

אנו מזמינים אתכם להכנס לעמוד רכישה אונליין באתר שלנו, ולהזמין קריינות שיווקית לכל סוגי המוצרים: פתיח קולי, ג’ינגל עסקי, קריינות לתא קולי ועוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>