קריינות מקצועית

קריינות מקצועית- מוצר חובה לכל בעל עסק

מחפשים שירותי קריינות מקצועית לעסקים אצלנו ב-Music on hold תמצאו מגוון קריינים לכל מטרה- קריינות מקצועית לג’ינגל העסקי, קריינות למרכזיה ולנתב השיחות, קריינות לתא הקולי ועוד.
כאשר אנחנו הולכים ברחוב, במקומות ציבוריים, קניונים או בדרך הביתה, אנחנו מוצפים במנעד רחב של מסרים שיווקיים. מסרים אלו, המועברים אלינו באמצעות קריינות איכותית, חודרים אלינו ומשפיעים בצורה ניכרת על הרגלי הצריכה שלנו.
ניתקל בקריינות מקצועית כאשר נצפה בפרסומות באינטרנט או בטלוויזיה, כאשר נצפה בסרטוני תדמית או הסברה של חברות שונות, או כאשר נמתין על הקו למענה קולי מנציג שירות. חברות המעוניינות לייצר לעצמן מיתוג קולי איכותי, נעזרות בדרך כלל בשירותי קריינות מקצועית לעסקים
כדי למתג את עצמן כייחודיות ומובילות בתחומן.

פאנטון עסקי עם קריינות איכותית

ג’ינגל עסקי, או בשמו הנוסף פאנטון עסקי, הפך בשנים האחרונות למוצר נחשק והכרחי עבור כל בית עסק, מסיבות שונות:

* העברת המסר השיווקי בדרך נעימה- באמצעות הג’ינגל העסקי ניתן להעביר כל מסר שיוווקי בדרך נעימה, מקצועית ואפילו הומוריסטית. מוסיקת הרקע והקריינות שמלווה אותה מכוונת לרגש של הלקוח, ועוזרת לרכך את חווית הרכישה.

* מענה איכותי- כל מי שיתקשר לבית העסק, ידע שהגיע למקום הנכון ולא יתקל בצליל המתנה מונוטוני* רושם ראשוני מכובד- כל עסק, בין אם מדובר בעסק שפעיל מהבית ובין אם מדובר בחברה גדולה, יכול לייצר לעצמו תדמית מכובדת באמצעות ג’ינגל עסקי.

* השקעה קטנה- בשונה מאפיקי פרסום אחרים במדיה, שעלותם עשויה להסתכם בכמה אלפי שקלים, שימוש בצליל המתנה לעסק נחשב זול בהרבה ואפקטיבי לא פחות.

קריינות מקצועית בכל שפה שתבחרו

לעיתים בית עסק נתקל בצורך לבצע הקלטת קריינות בשפה זרה- אנגלית, רוסית, צרפתית, ערבית ועוד. צוות הקריינים שלנו ב-Music on hold ישמחו לקריין עבורכם כל סוג של הפקה או פרויקט, וכל שלבי ההפקה של הקריינות נעשים באולפן הקלטות מקצועי.
קריינות מקצועית בשפה זרה חשובה מאוד, כיוון שכל שפה משדרת תרבות. ולכן, לא מספיק שנתרגם טקסט ונניח לקריין מקצועי לקריין אותו, אלא יש להבין את ההוויה של המוצר. אצלנו תוכלו למצוא קריינים שמבינים היטב את התרבות הישראלית, ויכולים לתרגם אותה לשפת האם שלהם.

תהליך הזמנת קריינות באתר Music on hold

מעוניינים בהזמנת קריינות מקצועית? באתר שלנו תוכלו לבצע זאת ב-4 שלבים פשוטים וקלים:

1. בחירת הקול שייצג אתכם- יש לבחור קריין או קריינית בשפה מבוקשת ממאגר גדול של קריינים איכותיים. הקריין יעבור על הטקסט ועל הדגשים שתספקו לו בכתב

2. בחירת מוזיקת רקע לצליל ההמתנה- בחרו את מוזיקת הרקע המתאימה ביותר שתלווה את צליל ההמתנה העסקי החדש שלכם

3. כתיבה שיווקית מקצועית- לאחר בחירת מוזיקת הרקע, תוכלו לבחור בין מגוון תבניות מלל מוכנות או ליצור תסריט ייחודי משלכם.

4. הקלטת הקריינות באולפן- הקריינות המקצועית שבחרתם מוקלטת באולפן מקצועי, ונשלחת אליכם כעבור מספר ימים.

מעוניינים להזמין קריינות מקצועית לעסקים? התחילו בעמוד רכישה אונליין!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>