קריינות באנגלית

קריינות באנגלית- מיתוג איכותי לעסק ללא גבולות

קריינות באנגלית לעסקים – מיתוג ומסר שיווקי הם אמצעים רבי עוצמה בעולם העסקי והתחרותי.

העולם העסקי החדש והדינאמי מציב בפנינו אתגרים חדשים ומחייב יותר ויותר בעלי עסקים להיות עם “האצבע על הדופק”, להתעדכן ולשמור על גמישות.  ככאלו, הם מחפשים כל הזמן דרכים חדשות ויצירתיות לשיווק העסק והשירותים אותם הם מספקים.

לפעמים , אין צורך לחפש רחוק והפתרון הזה נמצא ממש בהישג יד….

 

מיתוג קולי באמצעות קריינות כאמצעי שיווקי

בכל הקשור לעסקים קטנים, התחרות גבוהה, התקציבים מוגבלים ולכן כל אמצעי שיווקי מקבל משנה חשיבות.

לפעמים האמצעים לשיווק, אלו אמצעים הנמצאים גם כך בעסק ומשמשים בהתנהלות השוטפת שלו. כדוגמת קווי הטלפון שלכם והמרכזיות. בשימוש נכון, הם עשויים להפוך לערוצי שיווק ממותגים וממוקדים עבורכם.

כמעט כל עסק מחזיק היום במרכזייה עסקית, אמצעי חשוב המייצג אותו אל מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים. הקלטה קולית מקצועית באמצעות קריינות מקצועית המותאמת לצרכי העסק הוא כלי שיווקי פשוט ורב שימושי בערוצים שונים.

שאלו את עצמכם-האם אתם מעבירים את המסר הנכון ללקוחות שלכם?

 

קריינות מקצועית- מדוע?

קריינות מקצועית היא בהחלט נכס חשוב בתחום הטלפוניה והמרכזיות. ה- קריינות באנגלית לעסקים למרכזיה ממזמן כבר לא מיועדת אך ורק רק לניתוב שלוחות ומענה: היא מהווה אמצעי שיווקי לכל דבר ועניין. למעשה, ה קריינות היא מעין קבלת פנים טלפונית של כל המתקשרים לעסק, ולכן בעלת אפקט חשוב מאוד על הרושם הראשוני שתיצרו.

המסקנה ברורה, קריינות מקצועית ומדויקת תותיר רושם ברור ואיכותי, ותאפשר העברת מסרים חיוביים עוד טרם השיחה עצמה.

 

קריינות באנגלית לקהל דובר שפות-מיתוג חוצה גבולות

משווקים בארץ לקהל דובר שפות זרות, או מתכננים לפנות לקהל בינלאומי? אולי חשבתם על השקת מוצר חדש ונישתי? כך או כך, החשיבות בשימוש ב- קריינות באנגלית אף עולה. שימוש בקריינים מקצועיים דוברי אנגלית עשוי לעשות את ההבדל ולחדד אצל הלקוח את הרושם כי מדובר בחברה רצינית ומקצועית.

יש לכם מרכזייה בעסק? תוכלו לנצל את זמן ההמתנה למענה אנושי על מנת להעביר מסרים שיווקיים על מבצעים, מוצרים או שירותים חדשים בג’ינגל עסקי ייחודי. ללא ספק, קריין מקצועי באנגלית יוכל להעביר את התכנים הללו בצורה משכנעת ואותנטית, כאילו מדובר במוצרים או שירותים שהוא עצמו רכש.

קיבלתם פרויקט חדש אשר מצריך קריינות באנגלית? מזל טוב! וודאי חשוב לכם שהוא יישמע מושלם: קריינות מקצועית ואיכותית באנגלית היא בדיוק התשובה עבורכם, קריין באנגלית יעשה זאת בקול ובקצב המתאימים ביותר, ובאיכות שמע מצוינת.

 

קריינות באנגלית עם Music On Hold

למעשה, השימוש בשפה האנגלית, שפה בינלאומית, מאפשר לכם להרחיב את קהל היעד שלכם. אם בעבר קהל היעד שלכם היה מקומי, היום הוא כבר לא תלוי שפה ולא תלוי מקום יותר ולכן השמיים הם הגבול .

השימוש בקריינות מקצועית באנגלית יאפשר לכם לשווק את בית העסק שלכם באופן גלובאלי, כך שתוכלו להגיע כמעט אל כל לקוח בעולם באמצעות שימוש בשפה בינלאומית.

אנו גאים לספק מענה מקצועי, יצירתי ואמין לעסקים וחברות בכל הקשור לנושא מיתוג קולי ושרותי קריינות באנגלית לעסקים מקצועית. צוות הקריינים המגוון שלנו ישמח לעמוד לשירותכם מתוך התאמה אישית לצורך ולשירות.

האם אתם מוכנים למסע? הצוות של Music on hold מחכה לסייע לכם לצמוח קדימה, הצטרפו אלינו כאן!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>