קריין באנגלית

קריין באנגלית – עולם של אפשרויות בלתי מוגבלות

היום כבר ברור, מיתוג ומסר שיווקי הם כלים עוצמתיים בעולם העסקי והתחרותי. בכל הקשור לעסקים קטנים, המיתוג והמסרים השיווקיים מקבלים משנה תוקף. חשיבותם באה לידי ביטוי באמצעים הבסיסיים ביותר העומדים לרשות העסק, וביניהם מיתוג באמצעות קריין באנגלית לעסק.

מיתוג קולי באמצעות קריין באנגלית כאמצעי שיווקי

כמעט כל עסק מחזיק היום במרכזייה עסקית, אמצעי חשוב המייצג אותו אל מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים. מיתוג קולי מקצועי  או ג’ינגל עסקי באמצעות קריין המותאם אישית לצרכי העסק הוא כלי שיווקי פשוט ורב שימושי בערוצים שונים.

אנחנו חושבים רבות על הדרך היעילה ביותר לנתב לקוח לשלוחה הנכונה, אך האם חשבתם פעם על הרושם המתקבל מהמענה הקולי של העסק שלכם?

האינטראקציה הראשונה של הלקוח היא עם המענה הקולי של מערכת ניתוב השיחות בחברה ולכן היא מהווה כרטיס ביקור של העסק, ויוצרת את הרושם הראשוני אצל הלקוח.

האם אתם מעבירים את המסר הנכון ללקוחות שלכם?

קריינות מקצועית 

קריינות למרכזיה לא נועדה רק לניתוב שלוחות: היא למעשה כלי מיתוגי חשוב. הקריינות מהווה את קבלת הפנים של כל הפונים לעסק, ולכן יש לה השפעה מכרעת על הרושם הראשוני שתיצרו. קריינות מקצועית תותיר רושם ברור ומקצועי, ותאפשר העברת מסרים חיוביים עוד טרם השיחה עצמה.

קריין באנגלית לקהל דובר שפות

אם העסק שלכם פונה לקהל בינלאומי, או קהל הנמצא בארץ אך דובר שפות שונות, החשיבות המיתוגית אף עולה. שימוש בקריין או קריינית מקצועיים דוברי אנגלית עשוי לעשות את ההבדל ולחדד אצל הלקוח את הרושם כי מדובר בחברה רצינית ומקצועית.

כאשר הלקוח ממתין למענה אנושי זוהי הזדמנות מצוינת להעביר מסרים שיווקיים על מבצעים, מוצרים או שירותים חדשים. ללא ספק, קריין מקצועי באנגלית יוכל להעביר את התכנים הללו בצורה משכנעת ואותנטית, כאילו מדובר במוצרים או שירותים שהוא עצמו רכש.

גם אם יש לכם פרויקט הדורש קריינות באנגלית, ומן הסתם חשוב לכם שהוא יישמע מושלם: קריינות מקצועית ואיכותית באנגלית היא בדיוק התשובה עבורכם, קריין באנגלית לעסק יעשה זאת בקול ובקצב המתאימים ביותר, ובאיכות שמע מצוינת.

השימוש בקריין באנגלית ככלי למיתוג בינלאומי

למעשה, כאשר אתם משתמשים בשפה בינלאומית אתם מרחיבים ומגדילים את קהל היעד שלכם. הוא כבר לא תלוי שפה ולא תלוי מקום יותר ולכן השמיים הם הגבול . תוכלו להגיע ללקוח שנמצא בקצה השני של העולם בלחיצת כפתור, וכך העסק שלכם יתפרס ,יתפשט ויגדל .

השימוש בקריין באנגלית לעסק מאפשר לכם לשווק את בית העסק שלכם באופן גלובאלי, כך שתוכלו להגיע כמעט אל כל לקוח בעולם באמצעות שימוש בשפה בינלאומית.

כיון שלכל עסק יש את המאפיינים הייחודיים לו, אנו מאפשרים לכם לבחור את הקריינות הנכונה לכם, את מוזיקת הרקע המתאימה, ואת הסגנון והמקצב הרלוונטיים לעסק שלכם. כך שתעבירו את המסר השיווקי הנכון עבורכם.

האם אתם מוכנים למסע? הצוות שלנו מחכה לסייע לכם לצמוח קדימה, הצטרפו אלינו לרכישת מיתוג קולי לעסק בעמוד רכישה אונליין!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>