פלאפון צליל המתנה

פלאפון צליל המתנה – לכל מי שבא במגע עם העסק שלכם

מעטים הם כלי השיווק שיכולים לדחוף מוצר או שירות קדימה כמו ג’ינגל עסקי. צליל המתנה נעימה החל לצוץ לפני קצת יותר מ10 שנים בחברות הטלפון והסלולר, כדי להנעים את זמן ההמתנה על הקו במנגינה נעימה או בשיר אהוב. כיום, עסקים רבים מינפו את הפוטנציאל בצליל המתנה של חברת פלאפון, סלקום, בזק וחברות נוספות כדי לשווק את העסק שלהן. פלאפון צליל המתנה עסקי מאפשר לעורר עניין אצל המאזינים, וכן לנתב את השיחות של העסק למקומות הרצויים.

 

מדוע שיר המתנה הוא כה חיוני עבור העסק?

כאמור, פלאפון המתנה נעימה עסקי איכותי יש את היכולת לסייע לכם בשיווק העסק. כיצד?

* הסיפור הייחודי של העסק שלכם– צליל המתנה עסקי מיצר תמונה אמיתית על העסק שלכם, וגורם לצרכן הפוטנציאלי להיחשף אליה שוב ושוב (תוכלו לצפות בדוגמאות רלוונטיות לפי תחומי עיסוק)

* השקעה ארוכת טווחג’ינגל עסקי נחשב להשקעה בטוחה עבור העסק. במקום פרסומות וקמפיינים הרצים מדי חודש וזקוקים לשפע של תקציב כדי להגיע ללקוחות המתאימים, הג’ינגל מופק בעלות מינימלית ועומד במבחן הזמן גם שנים לאחר ההשקה הראשונית.

* חיבור למותג– ג’ינגל טוב הוא ייחודי עבור העסק, ויותר חשוב מכך- הוא גם בלתי נשכח. המנגינה הנעימה ששומעים הלקוחות שלכם ברקע, יחד עם קריינות מקצועית, יוצרים אהדה למותג ומסקנים את הלקוחות. וזו גם המטרה בסופו של דבר- ליצור סקרנות רבה אצל קהל הלקוחות.

 

פלאפון צליל המתנה לעסק – גם למי שלא מתכוון להיות לקוח שלכם

בנוסף ליתרון שציינו שצליל ההמתנה מסייע לכם בשיווק עבור הלקוחות הפוטנציאליים, תופתעו לגלות שהוא יכול לסייע לכם לשווק גם לאנשים שמתקשרים אליכם בעניינים שכלל לא קשורים לעסק. אם למשל, החשמלאי שלהם התקשר לתאם הגעה לביתכם, או המזכירה של קופת החולים שלכם,
גם להם ניתן לספר על השירותים שלכם ועל מה שאתם מציעים.
למעשה, מדובר במיתוג קולי לעסק לכל דבר, המושמע באופן קבוע בכל פעם שמתקשרים אליכם, בדיוק כמו שלקוח פוטנציאלי רואה לוגו על שלט חנות או בכניסה לאתר שלכם. בדיוק כמו שחשוב לנו שכל הנושאים הללו יקבלו מענה מקצועי ומכובד, כך גם הצליל העסקי שלנו צריך לשדר מקצועיות ומכובדות.
מצד שני, חשוב לזכור שמדובר בהצגת העסק ולא בפרסומת עבור תשדיר רדיו המושמעת שוב ושוב, ולכן רצוי להשמע עניניים ומדויקים ככל האפשר.

 

איך ישמע הפאנטון העסקי החדש שלכם?

פלאפון צליל המתנה לעסק המתנה עסקי ילווה בקריינות המספרת את העסק שלכם, המלווה במוזיקת רקע לבחירתכם. אצלנו ב-Music on hold, כל התהליך הוא פשוט וידידותי, ולא לוקח יותר ממספר דקות.
נכנסים לעמוד רכישה אונליין, בוחרים קריין או קריינית בשפה הרצויה, מוזיקת רקע אהובה שתלווה את הצליל העסקי, מלל שיווקי לבחירה ושולחים את ההזמנה אלינו.
צליל ההמתנה העסקי החדש שלכם יגיע לתיבת המייל שלכם תוך מספר ימי עסקים, ואתם תהנו מאפיק שיווקי יעיל נוסף עבור העסק.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>