מוזיקה בהמתנה

מוזיקה בהמתנה או צליל חיוג רגיל מה עדיף?

מוזיקה בהמתנה לעסק – מוזיקה בהמתנה או צליל המתנה היא אופציה איכותית להחלפת צליל ההמתנה הישן (החיוג הרגיל) עבור לקוחות סלולר פרטיים ועבור עסקים.
המטרה העיקרית של מוזיקה בהמתנה היא בעצם לגוון את הצליל המונוטני והמיושן של הטלפונים מזה עשרות שנים, במנגינה וקריינות עדכנית ורלוונטית עבור בעל העסק או הארגון.
רובנו ממתינים זמן רב בשיחות טלפוניות אף מבלי לשים לב לכך- כשאנו ממתינים לנציג קופת חולים, נציג שירות לחברת בזק או חברת החשמל ומגוון שירותים נוספים, ומוזיקה בהמתנה בזמן הזה יכולה לשפר את שירות הלקוחות ואף לעודד מכירה.

 

יתרונות צליל המתנה עסקי

צליל המתנה עסקי הוא בגדר חובה לכל בעל עסק, אם בשל העלות הנמוכה מאוד שלו ואם בשל הערך השיווקי העצום שהוא מעניק לעסק.
* הנעמת זמן ההמתנה- באמצעות מוזיקת המתנה לעסק ניתן להנעים את זמן הלקוח
* מיצוב העסק כעדכני- בחירה בצליל המתנה חדשני הכולל קריינות ממצבת את העסק כמחובר למגמות החדשות בעולם השיווק.
* ירידה בכמות הלקוחות הנוטשים- על פי מחקרים נמצא כי בחירה בשיר המתנה נעים וקליט לצד קריינות נעימה, מפחיתה בעשרות אחוזים את שיעור הלקוחות הנוטשים את השיחה בתחילתה.

 

מוזיקה בהמתנה לנתב השיחות במשרד

שיר בהמתנה יכול להופיע כג’ינגל עסקי בטלפון או בסלולר, אך גם כקריינות למרכזיה, נתב שיחות או תא קולי. נתב השיחות או הפתיח המופיע במרכזיה הם קבלת הפנים לכל הלקוחות הפונים אל בית העסק.
בכל חברה, העדיפות היא שהלקוח יקבל מענה אישי ומהיר ע”י אחד מהעובדים, אך בפועל רואים שהדבר כמעט אף פעם לא מתאפשר בשל עומס שיחות נכנסות. הפתרון היעיל והחסכוני לבעיה זו הוא יצירת תשדיר ייחודי של קריינות ו מוזיקה בהמתנה לעסק לנתב השיחות. אצלנו באתר Music on hold ניתן להרכיב פתיח קולי ייחודי
עבור העסק שלכם לטלפון או לנתב השיחות, לבחור מוזיקה בהמתנה לעסק מתאימה מתוך ספרית מוזיקות רקע ולהקליט קריינות עם מלל התואם את ערכי החברה.
לצעד זה יש מספר יתרונות חשובים, בין היתר:
* הלקוח יודע שהגיע למקום הנכון ויודע בדיוק לאן התקשר
* הקריינות מפשטת את התהליך ומעבירה את הלקוח לשלוחה הרצויה
* המענה הקולי האיכותי המלווה בקריינות מקצועית, מעצים את הרושם הראשוני שהלקוח מקבל על החברה.

 

מוזיקה בהמתנה במחיר מבצע – אצלנו בMusic on hold

מוזיקה בהמתנה עבור העסק היא השקעה קטנה מבחינת תשלום, אך הערך שבעל העסק מקבל עבורה הוא עצום.
אצלנו ב-Music on hold תוכלו להזמין מוזיקה בהמתנה או קריינות למרכזיה, לתא הקולי או לטלפון הסלולרי ולקבל תוצר איכותי ומדויק עבורכם תוך 1-5 ימי עסקים.
המיתוג הקולי על כל סוגיו, מוצע כרגע במחיר מבצע לזמן מוגבל בלבד.
רוצים להזמין מיתוג קולי מותאם אישית עבורכם? הכנסו לעמוד רכישה אונליין, והזמינו מיתוג קולי בקליק!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>